STEAM бағытындағы білім беруде жасанды интеллекттің рөлі сыни ойлауды дамытуға негізделеді.
DOI:
https://doi.org/10.63034/esr-335Ключевые слова:
жасанды интеллект, білім беру, сыни ойлау, инновацияАннотация
Бұл мақала STEAM бағытындағы білім беру саласында жасанды интеллекттің (ЖИ) қолданылуы арқылы сыни ойлау қабілеттерін дамыту мәселесін зерттейді. Қазіргі цифрлық қоғамның талаптары оқушылар мен студенттердің тек қана теориялық білім алуын емес, сонымен қатар, шығармашылық және аналитикалық ойлау қабілеттерін дамытуын қажет етеді. ЖИ технологиялары білім беру үрдісін бейімдеп, әр оқушының жеке қажеттіліктеріне жауап бере отырып, олардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін нығайтуға мүмкіндік береді.
Мақалада STEAM бағытындағы білім беру аясында ЖИ технологияларын қолданудың практикалық артықшылықтары, мысалы, оқу тапсырмаларын автоматтандыру, симуляция мен модельдеу құралдарын пайдалану, оқушылардың прогресін мониторинг жасау сияқты аспектілері қарастырылады. Сонымен қатар, әлемдік тәжірибе мен нақты зерттеулер негізінде ЖИ-дің сыни ойлауға ықпал ететін тиімді әдістері мен тәсілдері талданады. Мақалада практикалық ұсыныстар беріліп, Қазақстандағы білім беру жүйесіне қатысты ұсыныстар қарастырылады.
Библиографические ссылки
Мұқанов, Н.Қ., & Дүйсенбиев, Ж.С. (2020). "Қазақстан Республикасындағы STEAM білім беру жүйесінің дамуы мен болашағы". Қазақ педагогикалық журнал, 23(4), 45-58.
Жұматаева, А.Ш. (2021). "Жасанды интеллекттің білім беру жүйесіндегі рөлі". Қазіргі білім беру: теория мен практика, 18(2), 120-134.
Çetin, S., & Kurt, T. (2021). "The role of artificial intelligence in STEAM education". Journal of Educational Technology Development and Exchange, 14(3), 52-67.
Kumar, V., & Sharma, A. (2020). "Artificial Intelligence in Education: A Review". International Journal of Educational Technology, 7(1), 5-18.
Hussain, I., & Zubair, A. (2019). "Artificial Intelligence in STEAM Education: Trends and Future Directions". International Journal of Computer Science Education, 16(2), 204-221.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі. (2020). Білім және ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасы 2020-2025 жылдарға арналған. Астана: ҚР БҒМ.
Becker, K., & Park, K. (2018). "STEAM education: A review of the literature". Journal of STEAM Education, 19(1), 28-41.
Puspa, P., & Almazova, N. (2021). "Implementation of STEAM in Educational SySTEAMs: Global Perspectives". Education and Information Technologies, 26(4), 2791-2808.
Joubert, M., & Newton, P. (2019). "The Integration of AI in STEAM Teaching and Learning". International Journal of Innovation in Education, 17(2), 98-112.
Құдайбергенова, Г.С., & Бекмұратова, М.Е. (2022). "Қазақстанның ауыл мектептерінде STEAM білім беру: мәселелер мен шешімдер". Жоғары оқу орындарының ғылыми еңбектері, 8(3), 88-94.
Microsoft Education. (2020). "Artificial Intelligence in the Classroom: Impact and Potential". Microsoft Education White Paper. Retrieved from https://education.microsoft.com
Miller, R. L. (2020). Introduction to Artificial Intelligence and Its Applications in Education. Springer.
Çakıroğlu, E., & Fiedler, A. (2022). "Artificial Intelligence in STEAM Education: The Role of AI in Learning Environments". Educational Media International, 59(1), 1-16.
Jones, A., & Smith, B. (2021). STEAM Education: Theories and Practices. Oxford University Press.
Sharma, S., & Rathi, S. (2021). "AI and Education: Prospects and Challenges". International Journal of Artificial Intelligence in Education, 31(4), 375-390.
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Категории
Лицензия
Copyright (c) 2025 Sanayeva Gulmira Boribayevna
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.